Mindfulness, meditation og lidt Qigong

Vi mødes den 1. mandag i måneden – i alt 4 gange hen over efteråret.

Disse 4 aftner er målrettet dig, som har en travl hverdag, og har brug for hjælp og værktøjer til at kunne stresse af og finde roen.

Hver gang vi mødes, vil du lære noget nyt om "hvad er Mindfullnes", vi vil strække kroppen med Qigong og du kommer til at prøve forskellige typer af siddende/stående meditationer.

Dato: 5/9, 3/10, 7/11 og 5/12- 2022

Tid: kl. 19 til 20.30

Sted: Olaf Ryes Gade 7K

Tilmelding her:   Tidslerne

Medbring: behageligt tøj, en sweater og evt et tæppe. Hvis du vil sidde på en meditationspude, skal du selv medbringe denne ellers har jeg stole til rådighed.

Qigong - hensyntagende

Qigong-hensymstagende er en ffektiv træning for dig der ikke kan deltage på et almindeligt hold.

Her er der fokus på dig og din træning. De blide og effektive Qigong-øvelser giver dig mere styrke og større bevægelighed samt bedre balance. Qigong kaldes også for kinesiske helsebevægelser eller Mindfulness i bevægelse.

Øvelserne kan også laves siddende.

Opstart: 6/10 - forløbet er 8 gange

Tid: 10.15 til 11.15

Sted: Olaf Ryes Gade 7K, st, th

Tilmelding her: FOF sydjylland

Qigongworkshop – træning og foredrag

Nye datoer til efteråret :

D. 8/10 -2022: tilmeld her Esbjerg

D. 9/10-2022: tilmeld her  Kolding

D. 29/10- 2022: Tilmeld her Alminde

D. 12/11 - 2022: tilmeld her  Esbjerg

D. 19/11-2022: Lemvig

En dag hvor du vil opleve, hvad Qigong er. Hvor effektiv en træningsformQigong er og hvad kan gøre af forskel for dig og din krop.

Du vil opdage, at Qigong både indeholde elementer af Mindfulness og funktionelle træning.

 

DETTE KURSUS AFHOLDER JEG OGSÅ GERNE FOR PRIVATE GRUPPER - FIRMAER, VENNER, STUDIEGRUPPER????

Workshoppens program:

• Kl.10.00 – 11.15 Info og  1. træning

• Kl 11.15 – 11.30 Pause

• Kl. 11.30 – 12.30 Foredrag om Qigong og dens virkning på kroppen

• Kl. 12.30 – 13.15 Frokost

• Kl. 13.15- 14.15 2. træning

• Kl. 14.15 -14.20 Pause

• Kl. 14.20 - 15:00 Afslutning

Medbring afslappet tøj du kan bevæge dig i, en varmtrøje til pauserne samt frokost og en drikkedunk med vand.

Du er velkommen til at kontakte mig for yderligere information.